Podmínky vrácení zboží

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 

POZOR!
Před odesláním reklamace prosíme o kontrolu, jestli objednávka byla vytvořená přesně na našem e-shopu. V případě že jste byli přesměrovaní na náš web při vyhledávání PALMA shopu, zkuste přejít na www.palma-shop.eu , nebo kontaktovat přes e-mail: cz@palma-shop.eu

 

Informace pro naše zákazníky: 


Jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), právo na odstoupení vám nevzniká.

 

Lhůta pro vrácení zboží

  • Trvá 14 kalendářních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Pro její dodržení je rozhodující, kdy je nám doručeno odstoupení od smlouvy.
  • Zboží nám musí být vráceno do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy.

 

Jak postupovat

  • Nejprve nám e-mailem pošlete informaci o odstoupení od smlouvy, napište jméno a číslo objednávky. Obratem Vám pošleme potvrzení a kód, který následně nahlásíte při podání zásilky na libovolné pobočce Zásilkovny, tím vracení zboží pro Vás bude zdarma.
  • Zboží uveďte prosím do původního stavu. Musí být vráceno kompletní a nesmí jevit známky opotřebení či poškození.
  • Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, jsme oprávněni uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
  • Nejraději budeme, pokud zboží odešlete včetně původního obalu a výplně. Obal sice není předmětem koupě ani součástí koupené věci, ale uděláte nám tím radost a ulehčíte práci :-)

 

Vrácení peněz

  • Proběhne nejdéle do 14 dnů od doručení vráceného zboží a to stejným způsobem, jakým jsme od vás platbu přijali, nebo na váš bankovní účet.
  • Vrátíme vám peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží dopravcem (a to i v případě, že jste zvolili jiný než nejlevnější způsob). To platí pouze v případě, že jste dopravu hradili. Pokud jste od nás měli poštovné zdarma, nárok na vrácení nákladů na dodání zboží vám nevzniká.

 

ZÁRUKA

Jako spotřebitel máte ze zákona záruku 2 roky. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro vás záruka pouze 1 rok.

Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Nepočítá se do ní případná reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinnen po skončení záruční opravy zboží převzít.

Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začáku od dne převzetí.

Ná dárky zdarma nelze výše uvedené uplatnit.

REKLAMACE

  • Informujte nás e-mailem na info@freshcosmetic.cz
  • Pokud to situace vyžaduje, vyzveme vás k odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu.

 

Lhůta pro vyřízení vaší reklamace

  • Pokud jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 14 denní lhůtě.
  • Pokud jste firma nebo podnikatel (obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

 

Pokud je zboží poškozené

  • Zkontrolujte si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.
  • Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na info@freshcosmetic.cz

 

Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Napište na info@freshcosmetic.cz.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.